11 maart 2017

Sponsorkliks

Duikvereniging Nijkerk gratis sponsoren, wie wil dat nou niet?

Klik hier om naar een webwinkel te gaan en tegelijkertijd Duikvereniging Nijkerk te sponsoren.

Met SponsorKliks kun je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan Duikvereniging Nijkerk, zonder dat het je een cent extra kost!

Reserveer een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en Duikvereniging Nijkerk ontvangt geld in de clubkas.
Via de categorieën links in het menu kun je tevens bij diverse webwinkels bestellen.

Wil jij Duikvereniging Nijkerk ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan je online aankopen doet via deze link. Voor jou een kleine moeite, voor Duikvereniging Nijkerk directe inkomsten. Stel je jezelf eens voor wanneer alle leden dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die Duikvereniging Nijkerk een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie storten zij op de bankrekening van Duikvereniging Nijkerk. Jij betaalt hetzelfde, of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert Duikvereniging Nijkerk hier direct van!