Duikopleidingen starten weer in september

Na de zomerperiode gaan er weer een opleidingen van start bij Duikvereniging Nijkerk. Duiken is niet moeilijk, wel heel gaaf!

Als 1*-duiker word je opgeleid om zelfstandig, met minimaal een gelijk gebrevetteerde duiker, duiken te kunnen maken tot een diepte van 20 meter. Met het 1* duikbrevet heb je dus voldoende in je mars om een prachtige duik te kunnen maken.

Als 2* duiker heb je heel veel mogelijkheden om meer plezier aan je hobby te beleven. Je kunt duiken in getijdenwater, na zonsondergang de vissen bewonderen die je overdag niet ziet, het leven onder water herkennen en meer kennis opdoen in het assisteren van je buddy bij onverwachte situaties. Je verbreedt in deze opleiding je horizon.

Er zijn veel voordelen aan het behalen van je duikbrevet in Nederland bij een NOB vereniging. Niet in het minst dat je daarmee niet op een duikbestemming eerst nog een opleiding moet volgen, maar gelijk al kunt deelnemen aan prachtige duiken. Andere voordelen zijn een zeer gedegen opleiding in omstandigheden die op wereldnivo tot de moeilijkere behoren, je leert dus goed duiken, en lagere kosten. Hoe dat kan? Kijk maar eens op de website van Duikvereniging Nijkerk en kom meer te weten over alle voordelen.

Lijkt het je leuk en wil je de opleiding gaan volgen? vind je het spannend en wil je meer weten? of wil je gewoon zien of duiken wel iets voor jou is? Neem dan contact op met Duikvereniging Nijkerk via de e-mail of kom langs op vrijdag avond tussen 21:00 en 22:00 in het Jaap van der Krol bad in Nijkerk.