Duikvereniging Nijkerk
de onderwatersport vereniging van Nijkerk

Welkom

Je bevindt je op de website van Duikvereniging Nijkerk
Een gezellige, actieve duikvereniging in het midden van Nederland.
Hier kun je meer informatie vinden over het lidmaatschap van onze vereniging en de mogelijkheden voor het behalen van een (volgend) duikbrevet.
Ook kunnen de leden inloggen om toegang te krijgen tot verschillende downloads, notulen en de ledenlijst.

Regelmatig maken wij het mogelijk om te ervaren hoe het is om met een fles op je rug, als duiker onder water te gaan. Vaak kan dit in overleg tijdens de training op vrijdagavond

Duikvereniging Nijkerk

De duikvereniging voor iedereen in Nijkerk en omgeving
Plezier in het duiken, dat is belangrijk, of je nu net begint met duiken of een zeer ervaren duiker bent

Onze vereniging bestaat sinds 1986. Onze leden zijn allemaal in meer- of mindere mate actief in de duiksport en het verenigingsleven.
Duikvereniging Nijkerk is aangesloten bij de Nederlandse Onderwatersport Bond en baseert de opleidingen die je kunt volgen en brevetering op de wereldwijd bekende CMAS/NOB normen.
Wellicht ben je al in het bezit van een duikbrevet van een andere organisatie. Geen enkel probleem: onze vereniging is er voor alle duikers, ook als je je duikbrevet hebt behaald via een andere opleidingsinstantie als PADI, SSI of NAUI ! Je kunt gemakkelijk instromen en verdere brevetten of specialties halen, zonder dat je je huidige brevet hoeft om te zetten. Met je NOB brevet kun je ook gewoon PADI specialties blijven volgen dus dat hoeft geen enkele belemmering te zijn om je bij een NOB-geörienteerde duikvereniging aan te sluiten.
We hebben een eigen compressor waar de leden gratis hun persluchtflessen kunnen vullen. De leden ontvangen 4 keer per jaar het clubblad "Bubbels" en als lid van de NOB tevens 8 keer per jaar het fullcolour blad "Onderwater" van de NOB. Tevens is elk NOB-lid automatisch aangesloten bij de collectieve ongevallenverzekering van de NOB.
...uitgebreide informatie over DVN...

• volgens NOB visie

• voor conditie, kennis en veiligheid

• leer wat nieuws of kom met een onderwerp

• want samen duiken is leuker

DVN op Facebook

Bezoek onze facebookpagina.
3 months ago

Afgelopen vrijdag hebben we weer een nieuwe 1* duiker mogen verwelkomen. Na een aantal intensieve weken in het water van Vinkenveen heeft hij zijn begeerde brevet in ontvangst mogen nemen.
Mooi op ... See more

4 months ago

Vrijdag 15 september 20:00 tot 21:00 tijdens de week van de sport, heeft de SRO het wedstrijdbad van Bad Bloemendal in Nijkerk ter beschikking gesteld aan Duikvereniging Nijkerk. Tijdens dit uur kun ... See more

6 months ago
Foto's uit het bericht van Duikvereniging Nijkerk

De nieuwste 1* met hun instructeurs

6 months ago
2 nieuwe 1 ster duikers

vandaag hebben weer twee duikers hun 1* brevet mogen halen. Wesley en Amanda, van harte gefeliciteerd. Dat er maar veel duiken mogen volgen.
Bij het behalen van het brevet zijn ze onthaalt door ... See more

« 2 of 4 »

Is een opleiding en lidmaatschap bij een NOB vereniging wat voor jou?